четвер, 11 січня 2024 р.

Тренінг для жінок «Цифрові навички для забезпечення можливостей розвитку бізнесу»


 У рамках проєкту «Я мрію, я можу, я роблю!» у Боратинській громаді відбувся тренінг для жінок «Цифрові навички для забезпечення можливостей розвитку бізнесу». Говорили про методи просування бізнесу через соціальні мережі, безпечне використання електронної пошти, підвищення ефективності бізнесу через використання штучного інтелекту та багато іншого.

Бібліотекарка с. Боратин Руслана Фурман також була учасницею тренінгу. Присутні отримали можливість зануритися у світ електронних комунікацій, маркетингу в соціальних мережах та інших інструментів, які можуть ефективно використовуватися для реклами та популяризації власного бізнесу. Окрім теорії, кожен тематичний блок включав практичні завдання, де кожна учасниця мала змогу самостійно застосувати на практиці здобуті знання про роботу тих чи інших інтернет-сервісів.
Тренінг відбувся у межах проєкту «Я мрію, я можу, я роблю!», який реалізовується ГО «Ґендерний креативний простір» у рамках проєкту «Забезпечення розширення економічних прав та можливостей жінок для відновлення і розвитку», що фінансується Міністерством міжнародних справ Канади за підтримки Acted Україна.





Немає коментарів:

Дописати коментар